.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناطق نوري با بغض سكوتش را شكست
علي‌اكبر ناطق‌نوري در مراسم رونمايي از موزه شهيد بهشتي كه در منزل اين شهيد واقع در خيابان ظفر تهران با حضور محمدباقر قاليباف، شهردار تهران، خانواده شهيد بهشتي و برخي ديگر از چهره‌ها نظير حجج اسلام دعاگو و دعايي، محسن هاشمي، چمران و تعدادي از همرزمان شهيد بهشتي برگزار شد، به دعوت برگزاركنندگان مراسم پشت تريبون قرار گرفت.
 
ناطق‌نوري سخنان خود را با ذكر اين نكته آغاز كرد كه بنا به دلايل و عواملي مدت‌هاست كه صحبت نمي‌كند و به همين دليل سخنراني را فراموش كرده است.
 
ناطق‌نوري به كنايه به تخريب‌هايي كه عليه وي و ديگر چهره‌هاي منتقد افراطيون در سال‌هاي اخير انجام شد و وي را ساكت فتنه ناميده بودند، پرداخت و گفت: به دليل همين سكوت من را مي‌توان جزو ساكتين به شمار آورد. ناطق‌نوري با ذكر خاطره‌يي منقلب‌كننده از شهيد بهشتي ادامه داد: اما اينجا مي‌گويم كه من همين سكوت و ساكت بودن را از شهيد بهشتي آموختم.
 
وي افزود: در عاشوراي سال 1359 پس از آن وقايع تاسفبار در ميدان آزادي و توهين فراوان به شهيد بهشتي از سوي هواداران بني‌صدر و سر دادن شعار مرگ بر بهشتي توسط آنان، متدينين بسيار منقلب و ناراحت بودند، روز بعد يعني يازدهم محرم من در مسجد بزازها منبر مي‌رفتم و شهيد بهشتي در مسجد امام سخنراني داشت، من بعد از سخنراني خودم به مسجد امام آمدم، و چون مسجد مملو از جمعيت بود در حياط و زير باران به سخنان شهيد مظلوم دكتر بهشتي گوش مي‌دادم. در ابتداي سخنراني، يكي از علاقه‌مندان شهيد بهشتي برخاست و پرسيد: آقاي دكتر نظر شما نسبت به حوادث روز گذشته و توهين‌هايي كه شد، چيست؟
 
ناطق‌نوري ادامه داد: شهيد بهشتي با نوايي كه هنوز در گوش من طنين‌انداز است، گفت: از زبان من و دوستان و همرزمانم: سكوت، سكوت و سكوت. ناطق‌نوري در حالي كه بغض اجازه سخن گفتن به وي نمي‌داد و اشك از چشمانش جاري شده بود، افزود: پس از اين جمله شهيد مظلوم، جمعيت حاضر در مسجد سراسر به گريه افتادند، و من همانجا سكوت را از شهيد بهشتي آموختم.
 
ناطق در ادامه با ذكر خاطراتي از شهيد بهشتي براي اعزام وي به ماموريت‌هايي در لبنان و طبس در قبل از انقلاب ادامه داد: يك بار شهيد بهشتي با من تماس گرفتند و گفتند كه خدمت‌شان برسم. در همين خانه و در همين اتاق به بنده گفتند كه هياتي از جانب امام براي مذاكره با دست‌اندركاران صنعت نفت قرار است برود و امام به آقاي بازرگان و آقاي هاشمي‌رفسنجاني ماموريت دادند چند نفري هم از كارشناسان همراهي مي‌كنند و من دوست دارم شما هم با اين هيات برويد و به آقاي هاشمي كمك كنيد.
 
ناطق افزود: بناي من اين بود كه هميشه در قبال وظايفي كه شهيد بهشتي محول مي‌كردند، غير از اطاعت و كمك به ايشان پاسخي نگويم و فكر مي‌كنم يكي از دلايل رشد ما همين توجهي بود كه شهيد بهشتي به ما طلبه‌ها نشان مي‌داد.

ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 مرداد 1392
بلاخره جواب سئوال احمدی نژاد درباره ثروت فرزندانش چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
sina 6 مرداد 1392
جناب آقای ناطق از مبارزین و یار صدیق امام و رهبری است و صبورو دلسوخته انقلاب اسلامی است اما حمایت از اشخاص مسئله دار و سوءاستفاده کن در مازندران جای بسیار سئوال و حیرت آور است و به همین دلیل انقلابیون و مؤمنین از او شدیدا گله مندند!
نا شناس 7 مرداد 1392
من از نزديك با حاج علي اكبر ناطق نوري آشناي دارم ايشان بسيار انسان شايسته وولايت مداري هستند ودرعين حال بسيار رعوف ومهربان وباگذشت حاج آقا انسان صبوري هستنددر جندسال اخير باتهمت هاي فراوان منافقين سكوت اختيار كردند آيا اين رسالت شهيدمظلوم بهشتي عزيزنيست ؟ پس چي ميتواند باشد؟
کریم 6 مرداد 1392
دانشگاه محدث نوری در نور متعلق به احمد ناطق نیست؟ حداقل در ماه رمضان با مردم روراست باشیم و.....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.048 seconds.